Nu har vi provat på att jobba. Alltså om ni visste hur många vi skulle kela med ? Tur vi är 6 st och mamsen så vi kunde hjälpa till. Men bästa dagen ! Alla tyckte vi var finast i världen och någon ville tjuva oss med sig men matten var noggrann och räknade in oss. Tror ni ser på bilderna att vi trivdes jättebra och vi var alla lika nyfikna och glada till alla nya famna. Åka bil och vagn fick vi också göra och det gillade vi också. Matten är mycket nöjda med oss alla !





























Åh vilka härliga bilder ❤️ roligt att alla tyckte det var roligt och spännande 😍 kramar Cassandra 🌸
SvaraRaderaÅh vad duktiga, fina gänget ❤
SvaraRaderaMen vilka lyckopiller för de äldre 😍 Urgullig bild när de sitter i vagnen 😂 🤎🤎🤎
SvaraRaderaVilket duktigt gäng! 💞
SvaraRadera