torsdag 24 juni 2021

Teddy`s dag

 En liten cool , kelsjuk kille har vi njutit av i ett dygn. 



Efter Babben åkt kollade han fotboll med Uffe i ett par timmar för att sedan gå ut och kissa och busa ett varv med Maja som tycktes tänka ÄNTLIGEN bara en kvar som jag kan busa med.

Vi hade en plan på hur vi tänkt sovarrangemanget skulle vara sista natten. Men vi kan planera men Teddy bestämmer. Han var inte ett dug ledsen över att vara ensam kvar. Gick och la sig med de stora och sov så gott att vi inte nändes väcka honom. Så hela hundgänget fick sova nere inatt för det bestämde Teddy. Smulan väckte mig kring 03,30 och behövde ut . Då vaknade Teddy också. Jag gick och mös med honom medan Smulan gjorde vad hon skulle. Sen fick han följa med mig in i sängen och somnade sött på min arm. Jag låg och njöt av den goda valpdoften och det magiska att ha en liten goding på min arm.Passade även på att ta ett litet mentalt farväl.

Dagen gick fort och snart var det dags för Teddys nya fina familj att komma.

Anders och Veronica och två lillhussar som jag inte nu kommer ihåg namnet på ...förlåt.

Varmt lycka till med kelegrisen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Teddy`s dag

 En liten cool , kelsjuk kille har vi njutit av i ett dygn.  Efter Babben åkt kollade han fotboll med Uffe i ett par timmar för att sedan gå...