måndag 26 april 2021

dygn1

 



Första dygnet har var väldigt lugnt. JoJo tar hand om de små på allra bästa sätt. 

Självklart sover jag med lampan tänd och många gånger inatt har jag tittat till dem. Valplådan står jämte min säng . JoJo tycker om när jag kryper ner till dem och myser.

Alla har tappat lite i vikt vilket är helt normal , men de känns fasta och fina i kroppen och alla söker di
JoJo`s mjölk har också kommit igång idag..


JoJo blir orolig när jag är och pillar med dem så det är se men inte röra.
Men inte så dumt att njuta av dessa gryn.









4 kommentarer:

  1. Åh vilket underbart gäng😍 du gör helt rätt i att bara njuta av dem. Kramar Cassandra

    SvaraRadera
  2. Så fint att läsa och se 😍 Mvh Sara & Michael

    SvaraRadera
  3. Det är så underbart att få se och följa de små liven 😍 Tänk där ligger de och har ingen aning om vilken glädje de kommer ge många människor i resten av sina liv ❤️ /Cissi

    SvaraRadera

Teddy`s dag

 En liten cool , kelsjuk kille har vi njutit av i ett dygn.  Efter Babben åkt kollade han fotboll med Uffe i ett par timmar för att sedan gå...