söndag 30 maj 2021

5 veckor

Ett däckat gäng i går kväll.

Men idag tar vi nya tag. 



5 veckor det vet ni nu vad det betyder?

VIKT och FOTO

och inte frångår man en vana eller hur?

Idag kan också presentera deras komman tilltalsnamn hos nästan alla.

Teddy är ju såklart ett Teddy det såg ju till  och med jag.

Fortfarande störst

vikt1920 g

Bill visade sig vara en Zander att jag inte såg det från början?
Vikt 1580 g

Tony hade tur och heter såklart Ture 
vikt 1710 g

Med en hockey älskande familj kan man ju inte heta Pål
utan Frazze -Franzèn 
vikt 1380 g

Vad kallar man en Barbro ?jo Babben såklart det fattade jag.... nästan.
Vikt 1480 g 


Lilla brikettan är ju ingen briketta eller Anette
Det ser ju alla att det är en liten Ruth även om babymatten är lite blind.
vikt 1490 g


Ja gänget mår precis lika bra idag som igår.
Så har egentligen inget nytt att berätta mer än att jag bestämde mig för att sova i min egen säng igår.
Men tror ni jag sov? Har sovit så bra med valparna men inatt har jag legat vaken och lyssnat mest hela tiden . Får väl se var jag sover inatt någonstans. 
Fick en fråga vad fästinghalsbandet heter och skriver det här om fler undrar.
Seresto.
Handpenningen har kommit med swich från er alla så ni vet att den är framme, utan att jag skickar bekräftelse mail till er.
Nu går veckorna snabbt, faktiskt , jag lovar!


2 kommentarer:

  1. Världens finaste gäng och mattes älskade Zander ❤️ varje ledig stund går man igenom bilderna från igår och längtar tillbaka. Kramar Cassandra

    SvaraRadera
  2. Tack ännu en gång för mysigaste dagen ❤ /Sara & Michael

    SvaraRadera

Teddy`s dag

 En liten cool , kelsjuk kille har vi njutit av i ett dygn.  Efter Babben åkt kollade han fotboll med Uffe i ett par timmar för att sedan gå...